mai 8, 2019

coach

Så skal jeg bli coach da

Facebook Instagram Youtube stinenilsen@mestrelivet.no I mange år har jeg lekt med tanken på å bli coach. Jeg ønsker å veilede, inspirere og motivere andre til å komme seg ut av fastlåste og destruktive mønstre. Men for at jeg skal kunne gjøre det så er har det vært avgjørende at jeg selv klarer det. Nå er det for øvrig alltid enklere å hjelpe andre, enn seg selv. Likevel så er det

forebygge depresjon

5 ting du kan gjøre for å forebygge depresjon

Facebook Instagram Youtube stinenilsen@mestrelivet.no Depresjon er en vrien liten djevel. Ofte kommer han helt ut av det blå, uten noen som helst forvarsel. Andre ganger kommer han som følge av ytre faktorer som gjør at du åpner opp for grubling og tankekjør, som igjen gjør at depresjonen får fotfeste og sakte men sikkert tar over hver fiber i kroppen din. Når du har opplevd depresjon en gang, så øker sjansen

angstanfall

5 ting du kan gjøre for å takle et angstanfall

Facebook Instagram Youtube stinenilsen@mestrelivet.no Angsten dukker opp i form av uro, panikk, frykt og bekymring og som regel utløses den av at man har levd med mye stress og belastninger over lengre tid. Noe som igjen kan føre til et angstanfall. I dette innlegget ønsker jeg å si noe om hva angst er og hvordan du kan takle et angstanfall.   Angst er på mange måter en overlevelsesstrategi. Det setter

Denne bloggen er personlige ytringer fra utgivere av bloggen. Alle bruk av bilder, tekst eller video fra bloggen må avtales med bloggens ansvarlige utgiver. Bloggen ligger på psykmagasinet.no. Ønsker du å blogge om psykisk helse på psykmagasinet.no så kan du ta kontakt med ansvarlig redaktør på mail: stine@psykmagasinet.no

Scroll Up